Izberite vaš jezik

Pogoji poslovanja spletnega portala Inštituta za časopis kritiko znanosti (www.ckz.si)

Splošni pogoji spletnega portala Inštituta za časopis kritiko znanostiso sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletnim portalom Inštituta Časopisa za kritiko znanosti (v nadaljevanju Inštitut Časopisa za kritiko znanosti ali portal Inštitut Časopisa za kritiko znanosti) upravlja javni zavod Inštitut Časopisa za kritiko znanosti, Ulica talcev 2, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju ponudnik). Za kupovanje na portalu Inštitut Časopisa za kritiko znanosti mora obiskovalec v obrazec »Podatki za plačilo« vpisati svoje osebne podatke. Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoje podatke spremeniti z drugimi, mora zahtevek za to poslati na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Sprememba podatkov bo izvedena najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje portala Inštituta Časopisa za kritiko znanosti, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. dostopnost storitev
  4. pogoje izvršitve storitve
  5. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke,
  6. časovno veljavnost ponudbe,
  7. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba vsebin

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba portala Inštituta Časopisa za kritiko znanosti ažurira in spreminja.

Načini plačila

Ponudnik omogoča za knjige iz zaloge naslednje načine plačila:

  • plačilo z bančnim nakazilom
  • plačilo po povzetju

Ob plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije zaračuna provizijo.

Ponudnik omogoča za revije in monografije v prednaročilu naslednje načine plačila:

  • s plačilnimi karticami (Mastercard, Maestro, Visa).

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Cene

Vse cene so navedene v €. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena vsebine spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo »Vaše naročilo je bilo uspešno oddano« ).
Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pri izbiri načina plačila izberete opcijo Da, želim račun na podjetje.
V spletni trgovini čkz.si omogočamo nakupovanje tudi podjetjem, ki so registrirana znotraj članic Evropske unije. Davek na dodano vrednost obračunavamo ob vsakem nakupu.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar:

  • vsebina nima lastnosti, ki omogočajo njeno normalno rabo
  • se kupcu izroči vsebina, ki se s kupljenim ne ujema

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled vsebine.

V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?

V primerih, ko blago nima garancije. Treba jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev portala Inštituta Časopisa za kritiko znanosti. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Spletni portal Inštituta Časopisa za kritiko znanosti za delovanje strani in optimiziranje uporabniške izkušnje uporablja piškotke.

Zaščita avtorskih pravic vsebin na portalu Inštituta Časopisa za kritiko znanosti

Vse vsebine na portalu Inštituta Časopisa za kritiko znanosti so last nosilcev avtorskih pravic, ki imajo s ponudnikom sklenjeno pogodbo o sodelovanju. Vsako kopiranje, razmnoževanje, javno objavljanje ali predvajanje brez predhodnega pisnega dovoljenja nosilcev avtorskih pravic je prepovedano.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Varstvo otrok

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pričujoče pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog, vendar ob predhodnem opozorilu in vprašanju o potrditvi strinjanja.
Ponudnik ne odgovarja za netočnost podatkov, ki so jih vnesli nosilci avtorskih pravic vsebin, ki imajo s ponudnikom sklenjeno pogodbo o sodelovanju.

Vračilo blaga

Če z izdelkom niste zadovoljni, nas najkasneje v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe ali nam v istem roku vrnite nepoškodovan izdelek, pri čemer sami krijete morebitne stroške vračanja blaga.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.