Izberite vaš jezik

Članki

Ekonomija kot medij umetnosti

Zapestne ure, sol, jabolka in kape, led, tortice, čevlji, I-pod, Wii, tablete, očala, avto, dežnik, stoli, majice ali žvečilni gumi, pištola, Sprite in spodnje perilo, kamen, hamburger, tiskalnik, žoge, jajca, kljuka, sveče, klarinet, lopar, lopata, raketa, vilica, šali, notesnik, zadrge, zvočnik, tablete, med, vezalke, parfum, tuš kabine, les, smetana, lepilo, čevačiči, pametni telefoni, omare, prstan, škatle, škatle, leče, robci, blazine, hlače, robot, posteljnina, parfum, mačke, psi in hrčki, golf palice, gin, gin-tonic, losos, umetniški multipli.

»Consumption is a system of meaning, like language.« (Jean Baudrillard)

 


Članek v reviji

Številka 283 - Ekonomija umetnosti na ozemlju Slovenije in Jugoslavije 1960-2022
Vir
Časopis za kritiko znanosti
Številčenje
2021 , letnik letnik 49 , številka številka 283
12,90 € na kos (z DDV)
Preberite več …