Jurij Meden je bil vodja programskega oddelka v Slovenski kinoteki, kurator filmskega programa v Muzeju George Eastman v Rochesterju, programski vodja Kinodvora, ko ga je prvič po prelomu tisočletja za kratek čas obudila Slovenska kinoteka, koordinator programa festivala Crossing Europe v Linzu, urednik založbe Sophia in glavni urednik revije KINO! Od leta 2018 je programski vodja in kurator Avstrijskega filmskega muzeja na Dunaju. Leta 2021 je pri tej instituciji izdal zbirko z naslovom Scratches and Glitches: Observations on Preserving and Exhibiting Cinema in the Early 21st Century, ki je predlani izšla tudi v slovenskem prevodu pri Slovenski kinoteki pod naslovom Kaj je kinoteka?. V zbirki se ohranjanja filmske dediščine, filmskega prikazovanja, kuriranja, filmske politike in teorije loteva na dialektičen, neortodoksen način, ki pretresa tako tradicionalistične kot modernistične poglede na kinematografijo. Pri tem preizprašuje in premišlja antagonizme filmske zgodovine in teorije ter odpira vprašanja homogenizacije filmskega prostora, digitalizacije filmske dediščine, dekolonizacije filmske zgodovine in individualizacije filmske izkušnje. Sooča se tudi s kompleksnim poslanstvom današnjih kuratorjev, kuratork in kuratorskih ekip ter komercialnimi praksami, ki znamko »kurirano« izkoriščajo za ponujanje stare ponudbe v novi preobleki. V knjigi se pojavljajo in so v dialog postavljeni teoretiki in teoretičarke, kuratorji in kuratorke, filmarji in filmarke, študenti in študentke, profesorji in profesorice, gledalci in gledalke. Tako ponuja celovit preplet teorije in prakse, zgodovine in sodobnosti, analognega in digitalnega, cinefilije in industrije, filmskega aparata in filmskega občinstva, proze in poezije …